1. Hoe wordt mijn bestelling verzonden en wat zijn de kosten?
Bestellingen worden verstuurd via DHL (pakketpost). Voor verzending van jouw bestelling hanteren wij het tarief, inclusief Track & Trace code:
– Pakketpost via DHL: € 5,75
Voor verzending naar het buitenland hanteren wij de tarieven voor verzending via DHL.
Alle leveringen worden verzonden inclusief Track & Trace code zodat je jouw pakketje altijd en op ieder gewenst moment kunt volgen.
Wanneer het pakketje op de post is gegaan, zal je een email ontvangen met de Track & Trace code.
2. Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Ben je na ontvangst niet helemaal tevreden met je product? Dan is het natuurlijk altijd mogelijk deze te retourneren. Stuur de bestelling, of een deel ervan, binnen 14 dagen, in originele staat, inclusief aangehechte kaartjes en inclusief het retourformulier retour en je ontvangt het aankoopbedrag van de geretourneerde artikel(en) zo spoedig mogelijk retour.
Je kunt je product retour sturen naar:
CRESI
Schoterlandseweg 43
8413 NL Oudehorne
Kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.
Bewaar je verzendbewijs goed, want tot ontvangst van je retour gestuurde product, is het jouw verantwoordelijkheid.
Retourformulier kwijt? Download hem hier: Retourformulier CRESI!
Let op: custom made artikelen kunnen niet worden geretourneerd, daar ze op speciaal verzoek gemaakt zijn.
3. Kan ik een artikel ruilen?
Ben je na ontvangst niet helemaal tevreden met je product en wil je het ruilen voor een ander product? Dat is natuurlijk ook altijd mogelijk.
Neem contact op met info@cresi.nl en vermeld in je email:
– je factuurnummer
– het artikelnummer dat je wilt ruilen
– het artikelnummer dat je graag terug zou willen ontvangen.
Wacht op onze reactie, voordat je het artikel daadwerkelijk retourneert. We zullen dan eerst kijken of het gewenste nieuwe artikel nog op voorraad is.
Na ons bericht kan je de retourprocedure volgen.
Kosten voor het retourneren, zijn voor de klant. De verzendkosten voor het toesturen van het vervangende artikel worden niet in rekening gebracht.
Let op: custom made artikelen kunnen niet worden geruild, daar ze op speciaal verzoek gemaakt zijn.
4. Wat te doen bij een beschadigd artikel?
Meld een beschadiging altijd binnen 24 uur via info@cresi.nl. Laat ons zo gedetailleerd mogelijk weten wat er precies beschadigd is en waar de beschadiging zit. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om naar een passende oplossing te kijken.
Let wel: al onze producten zijn met liefde en toewijding gemaakt. Bij handgemaakte producten kunnen kleine imperfecties voorkomen. Dit hoort bij handgemaakte producten en voegt extra charme toe aan het product. Dit nemen wij in overweging bij de afhandeling van de melding.
5. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, je kan je bestelling annuleren door zo spoedig mogelijk contact op te nemen met info@cresi.nl. Meld daarbij je factuurnummer en welk artikel je wilt annuleren. Wanneer de bestelling al verzonden is, kan je deze na ontvangst retourneren.
6. Wat te doen in geval van een klacht?
Heb je een klacht over het artikel of over de bestelling, laat het ons dan weten via info@cresi.nl.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
7. Hoe kan ik mijn product betalen?
Je kunt betalen via bank-overschrijving (vooraf overmaken*), IDEAL of achteraf betalen (via Klarna).
* Als je kiest voor “vooraf overmaken” dient de betaling binnen 3 dagen bij ons binnen te zijn. Indien we de betaling niet binnen deze termijn ontvangen, wordt je order automatisch geannuleerd.
Let op: custom made artikelen kunnen enkel vooraf betaald worden, daar ze op speciaal verzoek gemaakt worden.
8. Mijn ORB/U-Shopper is tijdens het transport vervormd, wat nu?
Geen probleem. Maak de ORB/U-Shopper een beetje vochtig met een plantenspuit, breng hem weer in vorm en laat hem drogen.
Let op: vermijd het vochtig maken van de leren onderdelen.
9. Mijn vraag staat er niet tussen?
Geen probleem. Stel je vraag via het contactformulier op de website of info@cresi.nl en we komen er zo spoedig mogelijk op terug.